• Wpisów:22
  • Średnio co: 45 dni
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 16:09
  • Licznik odwiedzin:3 067 / 1037 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
hej!
Jestem teraz taka wkurzona bo jest u mnie moja koleżanka i ciągle się wszystkim przemądża , ona mnie do szału doprowadza
pomóżcie mi , błagam !!
 

 
No hej , wszystkim
bardzo was przepraszam,że mnie tak długo nie było
Ale w końcu WAKACJE i co cieszycie sie?
Bo ja baaaardzo
dzisiaj jest taki ogromny upał i nie ma co robić
Proszę doradźcie mi co moge porobić sobie w taki upał bo mi się tak strasznie nudzii
Proszę , doradźcie mi ...pliss
 

 
Jestem chora.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Jutro jest Ponedziałek i do szkoły , jak myślicie czy jutro będzie dobry dzień dla mnie? bo sie troche obawiam , bo niechce zabardzo widzieć mojej klasy a jak wy myślicie ??
  • awatar VIOLETTA ❤: Nwm. :3 Miło by mi było, jeśli doceniłabyś moją pracę i skomentowała mój pierwszy wygląd ~ http://bonivatio.pinger.pl/m/23126871 :* Z góry dziękuję, szanowny milordzie xD
  • awatar ChocolateDiary: :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Ja mam na ogół ciężkie życie , bo w szkole dużo osób mi dokucza i jeden chłopak który chodzi ze mną do klasy b edzie niedługo kołomnie mieszkał i on mi się bardzo podoba ale on mi dokucza , co ja mam zrobić żeby chłopaki mi w szkole nie dokuczali i żeby mnie lubiali? I jestem bardzo nieśmiała , Pomocy.....!?
 

 
Tęskne za moim kolegą , w sumie to ja myśle że to jest mój kolega , bo z nim nie rozmawiam , ale czasami mówił mi cześć . On jest fajny chociaz nwm co ja w nim lubie , on jest w moim wieku choć nie chodzi ze mną do szkoły , mieszka na tej samej wiosce co ja i niedaleko mnie .

Czuje jakiś niepokój , bo jutro w szkole mam test i się troche boje jutra , życzcie mi powodzenia.....
Ps: ten mój kolega ma na imie Kacper...
  • awatar wiki1210: @VIOLETTA ❤: no ja też tak mam często , jakoś mnie tak coś męczy ale nwm co , ja strasznie tęsknie , za nim , choć za ładny to nie jest i ja niemam pojęcia czemu go lubie skoro awet z nim nie rozmawiam
  • awatar VIOLETTA ❤: Ah wiem jak to jest... tęsknić za kimś... ;c Ja się boję następnego poniedziałku, bo mam sprawdzian i pani oddaje także sprawdzian, a nie najlepiej mi poszedł. ;/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Jak już pewnie wiecie to w naszym serialu pojawiły się dwie nowe dziewczyny tak zwane Roxy i Fausta , lecz to nie są żadne obce tylko nasze ulubione bohaterki czyli Viola i Fran .

Roxy:



Fausta:


Ale viola przebiera się za Roxy tylko poto, żeby się dowiedzieć czy Gery i Leona coś łączy.
I ona tak do końca tego nie przemyślała , bo nie spodziewała się , że Leon się zakocha w Roxy.
I żeby violi udało się spełnić ten jej plan to Fran też w to zaangażowała .

To widać, że Leon bardzo chce pocałować Roxy
I czy uda mu się ją pocałować?
Patrzcie na Leona:


Leon ją pocałuje w 40 odcinku:



Czy Leon wybaczy Violi to oszustwo??
Oglądajcie kolejne odcinki...
Aaa.... i jeszcze jedno..
Według was czyj styl jest lepszy Roxy czy Fausty?

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Nikt nie komentuje moich wpisów , i postanowiłam odejść z bloga , bo to przykre jak nikt nie komentuje niczego
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

bff.zuzia.wiktoria
 
urban.wiktoria13
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
jaką pore roku najbardziej lubicie? wiosne , lato , jesień czy zime ??Od przyszłego tygodnia podono ma być juz wiosna hihihih
 

 
Miranda Cosgrove , Słynna piosenkarka znana także z serialu "icarly" na nickelodeon ,kto ją lubi??
 

 
Ten kto lubi camp rock pisze w komentarzach , ja kocham Demi Lovato , a wy ? lubiecie ją ?? a Jonas Brothers ? Shejn jest superrr






  • awatar wiki1210: @I'm Lovatic: noo ja też , też kocham demi i w góle :D :) :)
  • awatar I'm Lovatic: Uwielbiam Camp Rock i kocham Demi <3 Zapraszam :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Teraz porozmawiamy o naszej Lodo , czyli w serialu Fran <3 .
Lodo lubi sie różnie ubierać i jej strój ciężko określić ale wiemy że bardzo modnie sie ubiera. Lodo kocha spiewać i jak już wiecie ma swoją własną płytę .

A teraz, zobaczymy jak ona naprawde wygląda ,a jak w serialu i bez makijażu ...
Tutaj w rzeczywistości

Teraz z serialu kilka fotek ..








Lodo bez makijażu...

I to chyba na tyle ,jesli lubiecie Lodo tak samo jak ja to piszcie w komentarzach
 

 
[MODA] W stylu violetty
1.violetta-jej styl jest bardzo dziewczęcy koronka, kwiatki, wzorki, róż oraz pastelowe kolory to nieodłączny element jej stroju.
 

 
Fioletowe ferie w stylu violetty.
Co na waszym miejscu zrobiłaby violetta?
Zapraszamy!




1. Moda na łyżwy



2.Warsztaty
w wielu miastach w czasie ferii organizowane są specjane warsztaty wokalne , taneczne i teatralne.


3.Wycieczki


4.Pidżama Party


5.Twórcze podejśie

6.Modowy szał

7.TV
 

 
Oglądacie Lato w mieście na Disney Channel ? Ja tak szczerze to ocham ten serial . Na tym zdjeciu jest Tamar , Dafi , Elinor i Dana <3


 

 
Patrzcie kto stoi koło violetty , poznajecie ?


 

 
jaka naprawde jest Mercedes Lambre ? Naprawde ona jest miła , ciepłą osobą , pomocną ... Tak twierdzi sama Justyna Bojczuk , która występowała gościnnie w programie I Love Violetta . A jak już pewnie większość wie , że Justyna niedługo będzie grać w violettcie , ja sie już niemoge doczekać a wy ??


Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
A kto jest z twojej rodziny ? piszcie w komentarzach
  • awatar wiki1210: AHA TO O TYM NIE WIEDZIAŁAM
  • awatar Lemoniada gada , wypijmy razem lemoniade: @wiki1210: Też właśnie o tym słyszałam , ale później się właśnie okazało , że to jakaś fanka przerobiła swoje zdjęcie , żeby inni myśleli , że będzie grać we Violettcie :) .
  • awatar wiki1210: aha , ale podobno ona ma występowac w violetcie 3 ale to chyba nie prawda
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Ten kto lubi Lemoniade gade pisze w komentarzach .
Ps: ja będę pisać na tym blogu o wszystkim


 

 
lubicie Victoria znaczy zwycięstwo , a moze icarly ??
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Cześć to mój pierwszy blog , Będę pisać o wszystkim , zapraszajcie mnie do znajomych i piszcie w komentarzach o czym chcecie żebym pisała , może z jakiegoś serialu , np: violetta , jeśli ktoślubi violette to piszcie
Pozdro...